czwartek, 2 lutego 2017

Stwórz własną Photobudkę z DADĄ!

PAMPERSY DADA

O tym, jak bardzo kreatywna potrafi być firma produkująca pampersy dla niemowląt i dzieci przekonałam się, kiedy sama zostałam matką i musiałam zacząć je kupować!

DADA - producent m.in. właśnie pieluszek dla niemowląt i dzieci wpadła jakiś czas temu na genialny pomysł sprzedaży swoich pampersów w kartonach, które... no właśnie! Za każdym razem co innego możemy z tymi kartonami zrobić!

Mnie najbardziej przypadł do gustu ten, na którego ściankach były gotowe do "wyłamania" maski i inne gadżety, które następnie można wykorzystać do stworzenia kreatywnych i zabawnych zdjęć dziecku!

Tylko, że ja postanowiłam również wykorzystać ten sposób na dorosłych i stworzyć takie maski na patyku, które przydadzą się na niejedną imprezę do stworzenia fajnych, pamiątkowych zdjęć ;)

Co Wy na to?


Sami zobaczcie jakie to proste i genialne zarazem! Idealne na karnawałową imprezę dla nas dorosłych i dla dzieci!


Jak ja się bawiłam?


Poniżej film, na którym zobaczycie jak taka maska wygląda "od tyłu" ;)


Więcej przemyśleń:



Zapraszamy też na nasz FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

2 komentarze: