poniedziałek, 26 czerwca 2017

Ścięłam włosy!

Kto uważnie śledzi nasze relacje na naszym INSTAGRAMIE, doskonale wie, że na początku czerwca ścięłam włosy!

Tak, tak!



Pożegnałam te mega długaśne włosy na rzecz nieco krótszych... Jakieś dobre 20 cm poszło w niepamięć i wiecie co?

Nawet łezka mi nie poleciała!



A to dlatego, że wraz z odejściem włosów, odszedł mi ból karku! Dziwne co nie? Widocznie mam wyjątkowo ciężkie włosy i w końcu skracając je, mój biedny kark nie musi na co dzień tyle dźwigać!

Co do samego wyglądu - nie zmienił się zbytnio.



Chyba nie jestem jeszcze gotowa na mega zmiany (lęk z brakiem czasu na układanie fryzury oraz lęk przed ścięciem ich na mega krótko - czy się w takich odnajdę???).



Zatem dalej większość fryzur, jakie tworzyłam sobie na głowie przy długaśnych włosach, z powodzeniem mogę dalej robić na ich nieco krótszej wersji ;) A jak mnie już wkurzą, zawijam w kitkę czy kok i gotowe ;) W domu dalej króluje fryzura a'la glon mamuśki!

Cóż - życie matki rządzi się własnymi prawami :P Tu wygoda i komfort ponad wszystko!


A tak przy okazji, bo coraz mniej nas na blogu, za to na facebooku jesteśmy prawie że codziennie! I pewnie nie wszyscy z Was śledzą każdy kanał social media z takim samym zapałem, dlatego wstawiam info o WAKACYJNEJ AKCJI TUTAJ :)


WAKACYJNA PROMOCJA #latonajezycach


Wystarczy przyjść z kimkolwiek na dowolną usługę fryzjerską i razem macie 20% zniżki!!!

To po 10% na głowę! A potem można zahaczyć jeszcze o coś dobrego na mieście i pochwalić się dodatkowo nową fryzurą :D


A takich wakacyjnych atrakcji dla Was szykujemy jeszcze aż 2 :) Co to będzie? Niebawem się dowiecie!

A kto na pewno nie chce przeoczyć żadnej atrakcji - zapraszam do polajkowania naszego fanpage ;) Będzie nam nie tylko miło, ale przede wszystkim Ty i Ty będziesz na bieżąco z każdą fajną akcją i promocją :)



Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz