poniedziałek, 10 kwietnia 2017

9 powodów dla których kocham SN!

Dla nie wtajemniczonych - czym jest SN??


SN - to skrót od Supernatural, amerykańskiego serialu... Aktualnie od dłuższego czasu właściwie jedynego serialu, który jest ze mną od czasów liceum! I w który wciągam dosłownie wszystkich ludzi, który staną na dłużej na mojej drodze! I z tego, co wiem, dalej wszyscy oglądają ;P



Bo ten serial ma moc! Jest GENIALNY! Byle czego to bym Wam tu nie zachwalała... Szkoda czasu by było, a mówię Wam, jeśli nie chcecie sobie dopisać kolejnego "obowiązku" w ciągu dnia, to nawet nie zaczynajcie go oglądać, bo jak nic weźmie Was i będziecie po prostu musieli obejrzeć wszystkie sezony, a nie ukrywam, trochę ich się naprodukowało...

Od 2005 po 2017 mamy już 12 sezonów! To jest razem 256 odcinków po ok. 42 minuty co daje nam 10752 minuty przed ekranem... W sumie to nieco ponad tydzień siedzenia przed monitorem bez przerwy - w sumie nie tak dużo zaraz :P

Ale, ale - wciąż nie wiecie co jest tak wspaniałego w serialu Nie z tego świata (polska nazwa serialu), dlatego czym prędzej przedstawiam Wam zupełnie subiektywną listę moich własnych powodów:

9 powodów dla których kocham SN:



  1. Impala Chevrolet 67 - nie jestem super znawcą samochodów, daleko mi do wiedzy zawodowego mechanika, ale wiecie co? Mam to w dupie, bo widząc takie cudo, wystarczy mi, że wiem, że jest obłędnie sexowne dla mnie i ja je kupuję nie mając bladego pojęcia nt. aut! 
  2. Dean Winchester - jeden z dwóch głównych postaci i jeden z dwóch braci Winchester. Zajebiście seksowny łowca, z poczuciem humoru, który kocha ciasto nie mniej niż ja! Styl ubierania się postaci i naturalna gra aktorska Jeansena... Mentalnie moja pokrewna dusza: jestem tak samo porywcza jak i ironiczna ;) 
  3. Humor - naprawdę w nielicznych odcinkach, później sezonach, ten humor zszedł nieco na drugi plan, ale zaręczam że pierwsze sezony to istna komedia! Nie raz popłaczecie się ze śmiechu z tych dwóch gamoni! I nie tylko z nich - jest tam cała masa równie śmiesznych postaci co i samych sytuacji ;)
  4. Legendy - wszelkie stwory pojawiające się w odcinkach, z którymi walczą Sam i Dean powstały w oparciu o autentyczne legendy. Dla mnie to wartość dodana w tym serialu, bo nie tylko świetnie się bawię, ale mogę poznać też legendy z różnych stron świata.
  5. Przygody - tych jakoś nigdy nie brakowało Winchesterom! Nie chcę puszczać spoilerów dla tych, co nie są w temacie, a być może będą, ale powiem krótko: z tymi dwoma nie ma szans na nudę! Przeżyjecie nie jedną niesamowitą przygodą, aż sami zapragniecie jak ja, wsiąść za kółko impali i wyruszyć w drogę...
  6. Pozostałe postacie - gra aktorska innych osób jest niesamowita! Cała obsada została bardzo starannie dobrana. W dużej mierze będziecie spotykać garstkę tych samych postaci przez wszystkie sezony, więc sami będziecie w stanie ocenić jak sobie radzą. Moim zdaniem są fenomanalni i w zasadzie nie widziałabym innych aktorów na ich miejscach (grają głównie faceci). 
  7. Goście w serialu - w wielu odcinkach spotkacie znane Wam osoby często w rolach jakiś stworów ;) Powiem tylko, że przewinie się Wam np. Paris Hilton czy Weronikę Rosati ;)
  8. Czas rzeczywisty akcji - to jest genialne! Spotkacie się z całą masą współczesnych porównań sytuacji w filmie z tym co się w danym roku działo w Ameryce czy na świecie! 
  9. Wartości - i to ma dla mnie bardzo duże znaczenie. Przecz wszystkie sezony podkreślana się wartość RODZINY. Nieustannie widzimy, że nic nie ma znaczenia na świecie poza rodziną. Rodzina to jedyna wartość ludzka, o jaką warto, a nawet trzeba dbać! Widzimy, że czasem może być źle, ale musimy dokładać wszelkich starań, by w konsekwencji było dobrze.

Mam nadzieję, że z jednej strony nie ujawniłam zbyt dużo informacji na temat serialu, a z drugiej wypowiedziałam się na tyle obficie, by przedstawić Wam jedyny serial, jaki podziwiam i na jaki nie szkoda mi czasu! 

Znacie ten serial a może polecacie inne? Jak inne, to jakie i co w nich takiego wyjątkowego?

Dajcie znać w komentarzach!





Zapraszamy też na nasz FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz