czwartek, 19 października 2017

Przepis na domowe lody


Wiem, że lato już za nami, choć ten tydzień jest wyjątkowo ciepły! 


Jestem totalnym lodożercą, jednak im większą wiedzę nt. mojego zdrowia zdobywam, tym większą uwagę przykładam do tego, co wrzucam do wewnątrz jak i co stosuję na zewnątrz.


Staram się dbać o siebie i rodzinę, lecz nie zawsze wszystko się udaje... 

Czasem nie mam siły, innym razem weny, innego dnia czasu. Generalnie jesteśmy ludźmi, popełniamy błędy i będziemy je popełniać, jednak warto małymi krokami zmieniać siebie na lepsze (zerknij na post TUTAJ).

Będąc na konsultacji u Pani Iwony sporo dowiedziałam się na temat tego, że nasze jelita to taki drugi mózg człowieka. I coś w tym jest. Sami możecie zauważyć jak niektóre produkty spożywane przez nas nie tylko powodują nasz gorszy wygląd, ale i niszczą dobre samopoczucie! 


Dlatego małymi krokami będę wprowadzać zmiany w naszym rodzinnym jadłospisie i sprawdzać na bieżąco jak reagujemy. Pierwszą zmianą jest odłożenie nabiału i z tego powodu zamiast jeść gotowe lody na śmietanie, my wcinamy teraz domowe sorbety na patyku!


A że wyszły przepyszne, to podzielę się z Wami moim przepisem :)


Co będzie potrzebne?

  • blender - swój kupiłam kiedyś w Lidlu;
  • foremki do lodów - ja swoje kupiłam już dawno i nawet nie pamiętam gdzie, ale z tego co widzę, są już wszędzie;
  • mrożone owoce - u mnie banan, truskawki i borówki;
  • cukier puder albo miód - do smaku.

Jak wykonać?

Wszystkie mrożone truskawki zblendowałam i dodałam trochę cukru pudru do smaku. Gotową masę powkładałam do foremek do połowy. Następnie dodałam po kilka sztuk borówek do jednych i po kilka sztuk plasterków banana do drugich i przykryłam resztą zblendowanych truskawek. 
Na koniec powbijałam patyki i do zamrażalki.

Gotowe!

Za kilka godzin można wcinać :)


A tak się prezentują gotowe lody:



Więcej przepisów?




Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz