poniedziałek, 23 października 2017

Kontigo znaczy "z Tobą!"


Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych 

skierowanych do współczesnych kobiet: pewnych siebie i znających swoje potrzeby.

Do tej pory na rynku istniało i istnieje przecież wiele drogerii, perfumerii, centrów handlowych, dyskontów i innych, gdzie przecież również każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Jednak to co wyróżnia Kontigo na tle konkurencji to to, że Kontigo jest królestwem TYLKO dla kobiet!

To właśnie w Kontigo każda kobieta poczuje się jak prawdziwa księżniczka! Na wszystkich półkach są do wyboru i do koloru kosmetyki:
  • do twarzy
  • do ciała
  • do włosów
  • azjatyckie
a także akcesoria i zapachy tylko i wyłącznie dla kobiet. Żadnych innych, "zbędnych" rzeczy skierowanych dla mężczyzn czy dzieci. Tu wszystko jest dla KOBIET! Istne miasto kobiet ❤❤❤



Kontigo pochodzi od słowa "Contigo" i oznacza "z Tobą!". I tak właśnie jest w Kontigo. Każda z nas może liczyć na to, że cały personel jest tam właśnie z Nią i dla Niej. Cały asortyment jest tam z Nią i dla Niej.

To co wyróżnia Kontigo wg założycieli marki to wykwalifikowany personel. Zawsze zwarty i gotowy, by służyć radą i wiedzą.


I w istocie tak jest - byłam i przekonałam się na własnej skórze. Dziewczyny nie tylko były zwarte i gotowe do wszelkiej pomocy, ale znały się na aplikacji poszczególnych kosmetyków i ich doborze do danej osoby ;) Mnie świetnie doradzono pomadę do brwi marki Freedom.




Poza tym dziewczyny były bardzo zaangażowane w pomoc przy znalezieniu maskary, którą zauważyłam na instastory u Harrego. Ale przez swoją gapowatość nie spisałam dokładnie która to była... Dałyśmy radę i jestem szczęśliwą posiadaczką tusz do rzęs marki Misha.

Ceny kosmetyków

są umiarkowane, można powiedzieć, że na każdy portfel.

To, na co ja zwróciłam szczelną uwagę to przepiękne, oświetlone i wyposażone toaletki do testowania produktów przed ich zakupem! Jest też opcja usługi makijażu!



Poznańskie Kontigo na Franowie

znajduje się w tej nowej części Parku. Trochę się go naszukałam, bo byłam tam pierwszy raz, a nigdzie nie było żadnych reklam zewnętrznych, więc szłam do ślepo. Byłam tak zdeterminowana, że za nic w świecie bym się nie wróciła :P



I miałam ku temu powód, bo przekroczenie bram do sklepu Kontigo to zupełnie nowy wymiar. Zapominasz o wszystkim! Jesteś tylko Ty i kosmetyki ❤❤❤ Istny RAJ!

Wszystko ładnie uporządkowane, czyściutkie, dziewczyny uśmiechnięte, testery gotowe do wypróbowania, zapachy do powąchania, pędzle do oglądania... Nie wiem czy jakakolwiek kobieta byłaby w stanie wyobrazić sobie lepsze miejsce na ziemi. Ja jestem zakochana!

A tu zapraszam Was na film na YouTube, gdzie w skrócie pokazuję Wam moje pierwsze zakupy w Kontigo, a niebawem pojawią się recenzje tych kosmetyków :)


Aaa i mam dla Was konkurs!


Do wygrania są aż 3 bony o wartości 100 zł każdy na zakupy w Kontigo!

Więcej info o konkursie TUTAJ lub na FB TUTAJ :)




Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz