poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Rawfood - kokosowe kulki mocy


Wiosna kalendarzowa już przyszła, a ja jeszcze zimą obżerałam się takimi oto ręcznie robionymi kulkami mocy!

Kulki mocy są już wszędzie!


Każda szanująca się Fit Gwiazda, Fit Instagramreka, Fit Youtuberka i inne Fit Influencerki mają na swoim koncie skopiowany, przerobiony czy autorski przepis na słodkie kulki w wersji Fit.


Cóż - mam i ja!

I choć przepis zawarłam na swoim prywatnym koncie Matka, Żona i Kobieta (Instagram), to po wielu podejściach do robienia tych kulek w końcu też mam swój sprawdzony sporób, by robić je bardo szybko i by były pyszne!

Więc siłą rzeczy przepis uległ update'owi.

Oto i on!


Co będzie Ci potrzebne?

  • blender,
  • 2 miseczki,
  • pół szklanki suszonych daktyli,
  • pół szklanki posiekanych nerkowców lub innych orzechów,
  • solidna garść migdałów,
  • pół szklanki płatków owsianych,
  • solidna garść wiórków kokosowych,
  • 1-2 łyżeczki cynamonu,
  • pół łyżeczki spiruliny,
  • 2-3 łyżeczki syropu z agawy lub cukru kokosowego,
  • 2 średnie starte na tarce marchewki.



Wykonanie:

Zacznij od namoczenia w gorącej wodzie połowy szklanki daktyli. One niech się moczą, a Ty w tym czasie do pierwszej miseczki wsyp wszystkie suche składniki: płatki, spirulinę, wiórki kokosowe, orzechy, migdały, cynamon, cukier kokosowy i wszystko zblenduj. W ten sposób suche składniki szybko i ładnie się zmiksują.

Teraz w drugiej miseczce zblenduj odsączone daktyle i marchew. Jeśli nie dodałaś wcześniej cukru kokosowego, to tu dodaj syrop z agawy.

Teraz wszystko razem wymieszaj aż nie powstanie jednolita masa, z której będziesz tworzyć zbite kulki. Możesz je jak ja obtoczyć w wiórkach kokosowych. A następnie całość do lodówki na minimum godzinę i voila! Można jeść ;)




Dajcie znać w komentarzu czy Wam też wyszły takie pyszne ;)




Więcej przepisów?




Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz