środa, 2 maja 2018

Uniwersalny przepis na zielony koktajl

Tak się składa, że...

...już jakiś czas temu spamowałam na instastory swoim i włosa o koktajlach zielonych, na bazie szpinaku. Bo to od niego wszystko się zaczęło...

Razu pewnego, kiedy to Łukasz postanowił zrobić zakupy, przytachał do domu torby jedzenia wszelakiego. Oczywiście nie miał bladego pomysłu na przyniesione produkty, ale twierdził, że tak pięknie wyglądały, tak zdrowo, że postanowił je zabrać, a ja na pewno coś z tego wymyślę...

No tak...



I tak oto otrzymałam mega wielką paczkę szpinaku w liściach, 

nie mrożonego. I co ja mam z tym niby zrobić?! Już widzę, jak mi tu wszyscy domownicy z Łukaszem na czele ładnie do obiadu i na śniadania do kanapek jedzą szpinak... Jasne!

I nagle z pomocą przychodzi mi post Basi Smother i jej 4 koktajli na bazie szpinaku! I tak to się zaczęło.

Przetestowałam je wszystkie, a potem znając już nieco swój i Łukasza smak w kwestii koktajli, zaczęłam tworzyć własne kompozycje. Nie ukrywam, że połączenie ananasa i szpinaku to nasz ulubiony duet, który różnie modyfikowaliśmy ;)



Takie koktajle sprawdzają się świetnie jako drugi posiłek czy podwieczorek ;)


Przechodzę do przepisów, a Was zachęcam do spróbowania wersji Basi TUTAJ oraz naszych modyfikacji poniżej.

Ja do realizacji swoich koktajli wykorzystywałam wcześniej zmrożone cząstki owoców i porcji liści oraz blender.


UNIWERSALNY PRZEPIS NA ZIELONY KOKTAJL 



  • 2 plastry ananasa/brzoskwinia/pół mango/garść: truskawek/wiśni/malin/jagód/borówek,
  • pół banana,
  • solidna garść szpinaku i/lub rukoli,
  • łyżeczka miodu lub cukru kokosowego,
  • pół łyżeczki spiruliny,
  • 1/4 łyżeczki cynamonu,
  • łyżeczka aceroli,
  • woda do rozcieńczenia,
  • jeżeli chcesz, by koktajl był bardziej sycący dodaj pół kostki sera twarogowego chudego.

Dzięki temu jednemu przepisowi możesz na różne sposoby modyfikować swój koktajl! To już co najmniej 32 możliwości, więc do dzieła - baw się smakami i twórz własne koncepcje smakowe ;)




Na zdrowie!


Ciekawa jestem jakie koktajle najbardziej lubisz Ty :) 

Daj znać w komentarzu pod postem ;)






Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz