piątek, 18 maja 2018

Mini desery - trufle i galaretka z jeżykami



Jeśli śledzicie nas uważnie, zdajecie sobie sprawę, że z nas to taka słodka rodzina 😊

Lubimy sobie pojeść dobrze i na słodko, choć bez mięsa też sobie dnia nie wyobrażamy... No cóż - konkret też musi być!

Łukasz jest wielkim fanem Jeżyków. Nie ukrywam, że mi też smakują. I choć osobiście lubię wszystko, co kokosowe, a Jeżyki w swojej ofercie mają również i wersję kokosową, to jednak najchętniej oboje szamiemy klasyki. Bo najlepsze!

Stad dość często bywają u nas w domu ;)


Nie mamy obecnie piekarnika w domu, stąd wszelkie desery spod mojej ręki są na zimno. Zupełnie inaczej niż w poprzednim mieszkaniu.

Dlatego w tym poście przedstawię Ci dwa mega proste, szybkie, pyszne i nawet efektowne przepisy na coś słodkiego.



NIEBIESKIE MINI GALARETKI Z JEŻYKAMI


Generalnie nie lubię wyrzucać jedzenia. Właściwie u nas to się prawie że nie zdarza. Galaretkę kupiłam transparentną - tak, są takie, a kolor niebieski wyszedł tylko dlatego, że dosypałam niebieski, strzelający proszek, który mi jeszcze został, bo Laura nie zjadła.

Do tego, gdy mi już galaretka przestygła, dodałam po kawałku jeżyka i gotowe ;) 

Córka uwielbia!

W wersji dla dorosłych, wlej mniej wody i dodaj trochę % ;D



TRUFLE DIY dla dorosłych


Rozpuść masło lub margarynę typu Kasia na ogniu (250 g).

W międzyczasie rozkrusz w blenderze ciastka herbatniki - 2,5 dużej paczki.

Teraz wymieszaj ciastka z rozpuszczonym tłuszczem, dodaj szklankę cukru i dolewaj ulubionych % tak, aby wciąż masa się ładnie lepiła.

Z gotowej masy formuj kulki, obtocz w wiórkach kokosowych i odstaw na 2 godzinki do lodówki.

Voila!

W wersji dla dzieci pomiń alko, możesz dodać trochę kakao i koniecznie pamiętaj o tym, że zużyjesz nieco mniej ciastek.




Smacznego!







Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz