środa, 7 października 2015

Keratynowe prostowanie włosów

Co to jest keratynowe prostowanie?

Jest to prostowanie włosów przy użyciu prostownicy i maski bez spłukiwania, która wnika we włos i daje ładny efekt wyprostowanych i  wygładzonych włosów.

Prostowanie jest skierowane do osób prostujących włosy bardzo często lub z osób hojnie obdarzonych włosami przez naturę, w związku z czym mają nie lada zadanie, aby je ogarnąć każdego dnia...



Jak to powinno wyglądać?

Reklama keratynowego prostowania włosów przyciąga domniemanymi efektami... No właśnie - DOMNIEMANYMI! Skoro to takie fajne, to dlaczego większość osób, która robi keratynowe prostowanie nie widzi po tym efektów???

W skrócie i dużym uproszczeniu: ten zabieg zaczyna się od mycia włosów szamponem o odczynie pH ok 6.0 czyli takim, który otwiera łuskę włosa i głęboko go oczyszcza z brudu, silikonów itp.
Następnie nakładamy AMPUŁKI REGENERUJĄCE I NAWILŻAJĄCE i zostawiamy je na włosach ok. 5-10 minut. Kolejnym krokiem jest nałożenie odżywki, która zawiera odczyn kwaśny i zamyka nam właściwości ampułki wewnątrz włosów, przywracając im blask i miękkość, jakiej pożądacie w dotyku włosów :)


WAŻNE! Nawet jeśli Wy nie przykładacie do tego takie wagi, to Wasi faceci to uwielbiają... My mężczyźni kochamy włosy kobiet, a już przede wszystkim w sobotnie miłe wieczory...

Ale wracając do tematu!

Kiedy spłuczemy odżywkę i przejdziemy do etapu suszenia,  następnym produktem jaki nałożymy na włosy, jest krem z zawartością keratyny, która wnika we włos (nie będę ukrywać, najlepszy do tego celu  jest STEAMPOD).



Musimy jednak dokładnie wysuszyć włosy, a następnie nałożyć olejek intensywnie odbudowujący, dzieląc włosy na sekcje, i pasmo po paśmie przeciągamy steampodem, który ma w sobie parę wodą, dzięki której rozbija maskę keratynową na drobne cząsteczki i uzupełnia ubytki w włosach.

Od kiedy pracuję w fryzjerstwie, nie poznałem lepszej i skuteczniejszej metody keratynowego prostowania włosów. Jest to warte swojej ceny i idealne dla klienta, który chce wygładzić i odżywić włosy.
Co więcej, steampod nadaje się też do użytku jako zwykła prostownica. Przy jednym przeciągnięciu pasma włosów, wygładza je idealnie, a wystarczy wykonywać prostowanie w temp.170-190 Celsjusza!!!

Zatem nawet jeśli w planach nie masz prostowania keratynowego, to zapraszam na prostowanie stempodem - zdecydowanie zdrowiej i szybciej na ważne spotkania i wyjścia ;)

LukaS

4 komentarze:

  1. Chciałam u siebie przeprowadzić takie prostowanie ale się rozmyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dzisiejszej lekturze czy inny powód?

      Usuń
  2. też planowałam keratynowe prostowanie, jednak twierdziłam że jak wyprosuje włosy to mam takie druty i nie wiem czy bym ja zniosła na codzień ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo ładne włosy z natury, ale od czasu do czasu trochę bym poszalał z ich stylizacją ;)

      Usuń