poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Your Hair Assistant

Pamiętasz jak w ostatnie święta w grudniu pokazywałam Ci mega śliczne pudełka pełne dobroci dla włosów?


Jeśli nie, przypominam Ci TEN wpis okraszony pokaźną liczbą zdjęć tych przesłodkich pudełeczek oraz ich zawartości.

Ku mojemu szczęściu jedno z pudełek trafiło w moje ręce, a ściślej rzecz ujmując - na moje włosy.

Mówiłam Ci na prędce o tej wspaniałej serii w TYM filmie.




Wiem, obiecałam Ci także wpis na temat całej serii, ale nieco się on opóźnił. Ale jak widzisz - naprawiam błąd i pokazuję, że prędzej czy później realizuję obietnice!

Po prostu dużo więcej zapytań pojawiało się w kwestii domowych sposobów pielęgnacji - ja planowałam z 6 wpisów tej serii, a powstało, żeby Cię nie skłamać zerknę w spis treści albo ten post podsumowujący... aż 33!

Aż sama w to nie wierzę!

Ale, ale ja tu się tak podniecam swoimi wypocinami, a Ciebie przecież interesuje najnowsza kolekcja jaką stworzył Dyrektor Artystyczny marki - Angelo Seminara - linię, która spowodowała niemałą rewolucję w sztuce stylizacji włosów - Your Hair Assistant 💗


YOUR HAIR ASSISTANT


W moim magicznym pudełku znalazłam 3 produkty z tej linii i o niej szczegółowo Ci tu napiszę! Bo już te 3 produkty znacznie ułatwiły mi utrzymanie włosów w ryzach :D



Co miał na celu Angelo tworząc linię YHA?


Angelo, jako Dyrektor Artystyczny, stworzył na potrzeby rynku linię ułatwiającą fryzjerom oraz klientom w ich domach codzienną  jak i niecodzienną stylizację włosów. Cała seria YHA ma wspomóc i przyspieszyć modelowanie włosów względem naszych własnych wizji.

Włosy po zastosowaniu poszczególnych produktów stają się "uległe", podatne na układanie wg konkretnego pomysłu. Słowem stają się plastyczne. Jeśli do tej pory borykałaś się z problemem, że Twoje włosy Cię nie słuchają, nie chcą się układać po Twojej myśli - ta linia rozwiąże Twój problem.

Od pierwszego zastosowania i tak za każdym jednym razem zauważysz różnicę, ponieważ sama w Twoim domu będziesz potrafiła nad nimi zapanować! 

Czy to nie brzmi jak bajka?

Na szczęście bajką nie jest :) Te produkty istnieją na prawdę! A jak działanie sprawdziłam na swoich włosach!



Moja rodzina Your Hair Assistant składa się z...





⇛ NAWILŻAJĄCY I ODŻYWCZY SZAMPON




Szampon bez siarczanów i parabenów do wszystkich rodzajów włosów, delikatnie oczyszczający i usuwający pozostałości po poprzedniej stylizacji. 

Włosy po jego zastosowaniu są dobrze nawilżone, jedwabiście gładkie i delikatne. 

Idealnie przygotowuje włosy do dalszych etapów modelowania.


Jak używać?

Na wilgotne włosy nałóż szampon, wmasuj go delikatnie i spłucz. W razie potrzeby powtórz aplikację.


⇛NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA KREM




Odżywka bez parabenów idealna do włosów normalnych i cienkich. 

Wygładza, pogrubia oraz nawilża włos bez obciążania włosa. 

Dodatkowo w swym składzie zawiera witaminę E o działaniu antyoksydacyjnym.


Jak używać?

Osącz z nadmiaru wody włosy po ich umyciu szamponem i nałóż odżywkę na ok. 2-3 minuty. Po tym czasie przeczesz włosy grzebieniem i spłucz odżywkę. 


⇛ SPRAY NADAJĄCY OBJĘTOŚCI I GRUBOŚCI



Spray nie zawierający parabenów, chroniący włosy przed wilgocią oraz wysoką temperaturą. 

Skraca czas suszenia włosów, nadaje im naturalny połysk. 

Co więcej, w jego składnie znajdziemy głęboko nawilżającą prowitaminę B5.


Jak używać?

Nałóż od 5-20 pompek bezpośrednio na mokre lub osuszone ręcznikiem włosy od nasady aż po same końce. Od razu możesz przejść do suszenia i modelowania fryzury!


KOMU POLECAM LINIĘ YOUR HAIR ASSISTANT?


Tobie, jeśli:

  • masz dość niesfornych włosów,
  • nie ogarniasz swojej fryzury,
  • Twoje włosy się puszą,
  • Twoje włosy Cię nie słuchają,
  • marzysz o pięknych i zdrowych włosach,
  • chcesz, by Twoje włosy układały się po Twojemu,
  • masz dużo włosów na głowie i za długo się je suszy,
  • jeśli masz włosy cienkie, a nawet jeśli masz je grube!


Kosmetyki do pielęgnacji, koloryzacji oraz stylizacji 
są dostępne u nas w salonie fryzjerskim 
- zawsze pytaj o aktualne promocje cenowe ;)




Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz