Strony

piątek, 21 września 2018

Dlaczego Cameleo do włosów?

Chcemy Wam przedstawić markę, polską markę,


która istnieje na rynku już 20 lat! Tak - w tym roku świętuje swoje dwudziestolecie, a to oznacza, że powstała, kiedy ja miałam 10 lat i guzik tam o kosmetykach wiedziałam ;)



Delia Cosmetics - bo to o niej mowa, to firma rodzinna, którą obecnie możemy znaleźć w 79 krajach! To niebywały sukces i inspiracja.

Sami jesteśmy małą firmą rodzinną, a swoje pierwsze kroki postawiliśmy w sieci tworząc właśnie to miejsce, ten blog. W zeszłym roku podjęliśmy decyzję o otwarciu naszego pierwszego salonu fryzjerskiego w Poznaniu i sami jesteśmy ciekawi co będzie dalej...

Delia Cosmetics ma bogatą ofertę kosmetyczną: znajdziesz tam kosmetyki profesjonalne do kreowania wizerunku brwi, makijażu, włosów, paznokci, pielęgnacji dla kobiet jak i oddzielnej części kosmetycznej dla mężczyzn.


Marka Cameleo to właśnie marka włosowa Delii.


To co łączy nas z Cameleo to:

  • pasja,
  • natura,
  • jakość,
  • edukacja,
  • otwartość na nowe,
  • zorientowanie na jednostkę.

Bardzo nam się podoba etymologia słowa Cameleo. Nazwa pochodzi od kameleona, a czy my kobiety nie jesteśmy zmienne jak kameleony? Jednego dnia jesteśmy blondynkami o prostych włosach, by drugiego stać się szatynkami o kręconych włosach! Lubimy zmiany! Uwielbiamy bawić się swoim wizerunkiem i takie jest właśnie Cameleo.

Polski rynek wciąż jest niedoceniany. A szkoda! Chcemy uczestniczyć żywo w tej zmianie i pokazać Wam, że polskie znaczy dobre a nawet bardzo dobre, bo cudze chwalimy, a swego nie znamy i czas to zmienić!

#CzasNaZamiany




Wybierz się z nami w podróż trwającą 6 tygodni, 42 dni, podczas której razem zadbamy o Twoje włosy w Twoim domu a na koniec weź udział w konkursie!

Zapisz się do wydarzenia i pozwól swoim włosom na oczyszczenie, regenerację, nawilżenie. A później poszalejemy z kolorem, obiecujemy!


STARTUJEMY 23.09 - w pierwszy dzień jesieni - idealny czas na NOWE!






Zapraszamy też na nas FANPAGE oraz konto na INSTAGRAMIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz